Poskytnutí poštovní doručovací adresy v Praze pro zveřejnění a příjem poštovních a kurýrních zásilek. Vhodné např. pro eshopy a začínající projekty
OBJEDNÁVKA SÍDLA PRO SPOLEČNOSTI
Postup objednání
Postup objednání sídla pro firmy, virtuální kanceláře nebo poskytnutí poštovní adresy je snadný. Můžete nám také zavolat na bezplatnou infolinku 800 000 000 a vše vyřídit telefonicky.
Doklady nutné pro uzavření objednávky:
Pro služby Poskytnutí sídla firmy
- zakladatelská listina společnosti nebo aktuální výpis společnosti z obchodního rejstříku
- jeden doklad totožnosti statutárního orgánu společnosti, společníka / akcionáře společnosti nebo zástupce na základě plné moci jednajícího za společnost
Pro službu Poskytnutí poštovní adresy
- jeden doklad totožnosti objednatele uzavírajícího objednávku
Úhrada první platby za služby
- v hotovosti nebo platební kartou při uzavření objednávky na centrále Pobřežní 46, Praha 8
- online platební kartou nebo přes internetové bankovnictví
On line objednávka služeb
Nejrychlejší způsob objednání služeb a uzvření smlouvy je vyplnit následující online objednávku. Po dokončení objednávky vám bude zaslán přístup do zákaznického portálu Asistentka24.cz kde můžete také provést online úhradu za služby sídla.