Poskytnutí poštovní doručovací adresy v Praze pro zveřejnění a příjem poštovních a kurýrních zásilek. Vhodné např. pro eshopy a začínající projekty
SLUŽBY SÍDLA PRO FIRMY
BUSINESS MENU PRO NAŠE KLIENTY
Jsme exkluzivním poskytovatelem virtuálních kanceláří SIDLOPROFIRMY.CZ v České republice na vybraných adresách v Praze a dalších městech ČR. V nabídce máme jak sídlo firmy ve sdílené kanceláři za cenu virtuálního sídla, tak i řadu adres pro umístění sídla firmy na virtuálních adresách. Jako první poskytovatel v ČR jsme Vám nabídli sídlo s garancí nulové kauce a žádných zřizovacích poplatků.
Naše služby poskytujeme z moderního zázemí kancelářského a kongresového centra Pobřežní 46, Praha 8 na Rohanském nábřeží kde sídlí řada známých firem jako např. KPNG, Philips, Monster, Unliver, Novartis, Regus a desítky dalších mezinárodních korporací.
POSKYTNUTÍ SÍDLA FIRMY
Označení na budově (název společnosti a IČO) na veřejně přístupném místě v souladu se zákonem | ANO |
Souhlas s umístěním sídla nebo místa podnikání pro většinu adres na počkání do 15 minut nebo s možností expresního doručení v rámci celé České republice až k Vašemu notáři ve stejný pracovní den (dle času objednání). AKCE: Zprostředkování změna sídla zdarma v hodnotě 2000 Kč! | ANO |
Sídlo společnosti vhodné k registraci DPH a pro firmy plátce DPH ve sdílené kanceláři (doporučujeme Prahu 8) | ANO |
Otevřeno máme pro Vás 7 dní v týdnu do 20:00 hod, o víkendu do 15 hod | ANO |
Uvítáme Vaše návštěvy, obchodní partnery nebo návštěvy orgánu státní správy vždy mile a profesionálně v době Vaší nepřítomnosti a informujeme Vás zpětně kdo Vás navštívil | ANO |
Plně vybavené jednací místnosti v ceně pronájmu ANO – 3 hod. zdarma každý měsíc (v hodnotě 600 Kč), další pronájmy s online rezvarací za poplatek se slevou 20% | ANO |
Bezplatné občerstvení pro Vás a Vaše partnery v ceně pronájmu pro jednání (pramenitá voda, čaj, káva Nespresso, snacky) | ANO |
Příjem firemní pošty, informace o nové poště stejný pracovní den (lze zřídit i dosílku) | ANO |
Okamžitá informace o přijetí poštovní zásilky nebo návštěvě na recepci Sídlo pro firmy na Váš mobil nebo na email | ANO |
Přeposílání pošty a balíků v libovolném intervalu nebo scanování pošty | ANO |
Živá asistentka k dispozici pro Vaše jednání (uvítaná, nápojový servis) | ANO |
Informační klientský portál Asistentka24.cz s přehledm služeb, příchozí pošty, přeposlané pšty, změnou nastavení Vašeho zákaznického účtu (kontaktní údaje, info zpráv), rezervací jednacích prostor, správou kreditu a možnosti online plateb za služby | ANO |
Bezplatný tisk dokumentů, přístup na internet a kancelářské PC k dispozici v prostoru business centra | ANO |
Elektronické vyúčtování služeb a fakturace zasílaná na email | ANO |
Kreditní konto - možnost navýšení a správy kreditu pro čerpání poštovních služeb nebo převzetí zásilek na dobírku | ANO |
Objednávka a podrobný popis nabídky služby Sídlo pro firmy >>
ZA MALÝ MĚSÍČNÍ PŘÍPLATEK MŮŽETE NAVÍC ZÍSKAT TYTO SLUŽBY SE SLUŽBOU VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ S TELEFONEM
Vlastní telefonní linka s uvítáním naší živou asistentkou jménem Vaší společnosti a evidencí vzkazů v provozní době Office centra vč. víkendů (čísla 2XX XXX XXX nebo 5XX XXX XXX) | číslo na výběr z pražskou nebo brněnskou předvolbou |
Přednostní využití velké zasedací místnosti 3 hodiny měsičně v hodnotě až 900 Kč | ANO |
Objednávka a podrobný popis nabídky služby Sídlo pro firmy >>
POKUD POTŘEBUJETE JEN POŠTOVNÍ ADRESU BEZ SÍDLA JE TU P.O.BOX - LEPŠÍ NEŽ P.O.BOX
Označení jménem na budově pro příjem pošty a nemusíte ani používat označení "P.O.Box" | ANO |
Otevřeno máme pro Vás 7 dní v týdnu do 20:00 hod, o víkendu do 15 hod pro osobní převzetí pošty | ANO |
Příjem firemní nebo osobní pošty, informace o nové poště stejný pracovní den | ANO |
Okamžitá informace o přijetí poštovní zásilky na Váš mobil nebo na email | ANO |
Přeposílání pošty a balíků v libovolném intervalu nebo scanování pošty | ANO |
Informační klientský portál Asistentka24.cz s přehledem služeb, příchozí pošty, přeposlané pšty, změnou nastavení Vašeho zákaznického účtu (kontaktní údaje, info zpráv), rezervací jednacích prostor, správou kreditu a možnosti online plateb za služby | ANO |
Elektronické vyúčtování služeb a fakturace zasílaná na email | ANO |
Kreditní konto - možnost navýšení a správy kreditu pro čerpání poštovních služeb nebo převzetí zásilek na dobírku | ANO |
EXPRESNÍ POŠTOVNÍ SLUŽBY PRO NAŠE KLIENTY
Pokud spěcháte na doručení přijetých poštovních zásilek nebo potřebujete zásilku poslat do zahraničí, můžete využít našich partnerských služeb ve spolupráci s Českou poštou, DHL, PPL, Messenger (Praha) nebo FedEx
HODINOVÝ PRONÁJEM JEDNACÍCH PROSTOR
Nabízíme hodinový, ale i dlouhodobý pronájem jednacích prostor v centru Prahy, na Rohanském nábřeží. Naše jednací prostroy jsou plně vybavené vč. nápojového servisu, který poskytuje náš Business Lounge. Detailní popis vybavení a služeb naleznete v sekci Pronájem jednacích prostor >>
ZMĚNY VE SPOLEČNOSTI
Rádi pro Vás zajistíme přípravu a podání na zápis změny sídla společnosti v obchodním rejstříku. Na základě plné moci Vás zastoupíme při provedení veškerých změn. Vedle změny sídla nabízíme i změny ve společnosti jako je změna jednatele, prodej obchodního podílu, změna obchodního názvu firmy, příprava valné hromady nebo např. likvidaci společnosti. Více informací a kompletní nabídku služeb najdete v sekci Změny ve společnosti >>
ZAKLÁDÁNÍ SPOLEČNOSTÍ V ČESKÉ REPUBLICE
Založíme vám na míru společnost s ručením omezeným (s.r.o.) nebo akciovou společnost (a.s.) za nejlepší cenu na trhu.Prodej ready made společností - plátců DPH i neplátců DPH. Více informací v sekci Rychlé založení s.r.o. na míru >>
ZAKLÁDÁNÍ SPOLEČNOSTÍ V ZAHRANIČÍ
Zakládáme na klíč dle Vašich požadavků společnosti na Slovensku, Polsku, Itálii, Kypru a Dubaji.
ZŘÍZENÍ ORGANIZAČNÍ SLOŽKY (ODŠTĚPNÉHO ZÁVODU) ZAHRANIČNÍHO PODNIKU
Založíme vám na klíč organizační složku zahraniční právnické osoby v ČR vč. poskytnutí sídla. Komptení přehled služeb a postup založení naleznete na samostatném webu organizacnislozka.cz >>
PRÁVNÍ A EKONOMICKÉ SLUŽBY
Pokud často cestujete nebo jste mimo pravidlný online přístup k datové schránce, nabízíme Vám pravidlenou kontrolu Datové schránky.
V případě, že nemáte čas chodit vyzvedávat doporučené zásilky na poštu, můžeme vám zřídit průkaz zmocněnce České pošty a poštu budeme vyzvedávat za vás sami.
Ve spolupráci s naší mateřskou advokátní kanceláři vám zajistíme kompletní právní servis v oblasti korporátního práva.
Pro zajištění chodu společnosti se vám mohou hodit i účetní a daňové služby. Podrobný popis nabídky účetních služeb naleznete v sekci Ceník >>
ODKLAD DAŇOVÉHO PŘIZNÁNÍ
Každý rok poskytujeme firmám i živnostníkům rychle a pohodlně prosté daňové odklady, díky kterým získáte další 3 měsíce na zpracování daňového přiznání a platbu daně z příjmu za předchozí rok. Více informací nalezente na samostatném webu odkladdanovehopriznani.cz >>
PASIVNÍ TELEMARKETING
Pokus potřebujete příjmat více hovorů a dále je zpracovat bez budování vlastního call centra, je tu pro Vás naše řešení pro pasivní telemarketing. Více informací o službě se dozvíte v sekci Pasivní telemarketing >>
PROČ VYUŽÍVAT SLUŽBY SÍDLA PRO FIRMY SDÍLENÉ KANCELÁŘE SE SLUŽBAMI
Spolu s pronájmem sídla společnosti lze využívat rozličné služby, jež zahrnují rozmanitou administrativní činnost. Tou se rozumí přijímání a odesílání korespondence, zřízení osobního telefonního čísla, na které klienti volají právě do virtuální kanceláře.
S našimi klienty komunikujeme také pomocí emailu, SMS nebo telefonu a jsme schopni zajistit internetovou prezentaci v podobě www stránek. Tato prezentace může dodat společnosti profesionální tvář a objevit novou klientelu.
Služby, které souvisí s poskytováním sídla společnosti, ulehčují firmám různého druhu jejich činnost a značně přispívají k jejich dobré image na trhu. Díky službám, jež spolu s pronájmem sídla společnosti dostávají, nemusí platit vlastní administrativní pracovníky, což se kladně promítne ve finančním rozpočtu. Využívání výše zmíněných služeb je pro společnosti výhodné a pohodlné.