Poskytnutí poštovní doručovací adresy v Praze pro zveřejnění a příjem poštovních a kurýrních zásilek. Vhodné např. pro eshopy a začínající projekty
Pasivní telemarketing, zákaznická linka, call centrum
Pasivní call centrum - další cesta ke komplexnosti našich služeb. Snažíme se být stále o krok napřed a našim klientům poskytovat služby v maximálním rozsahu a kvalitním provedení. Přicházíme tak s další nabídkou v oblasti poskytování služeb sídla nebo místa podnikání - pasivní telemarketing a call centrum.
Outsourcing pasivního telemarketingu, živá operátorka
Nemáte čas, technické zázemí nebo možnosti na přijímání příchozích hovorů? Kontaktujte nás a zajistěte si tak možnost okamžité interakce Vašich klientů s Vámi přes naše zaškolené operátory.
Pasivní telemarketing, pasivní call centrum - Praha, Brno, linky 800 a další
Poskytujeme pasivní telemarketing, zákaznickou linku a služby call centra. Pasivní telemarketing, recepční služby, hotline, klientské linky, objednávkové linky, podpora prodeje, informační linky, soutěžní linky, technická podpora, customer care servis a další služby call centra s živými operátory poskytujeme na pražských a brněnských číslech nebo na barevných linkách jako je zelená linka 800 pro bezplatné volání. Rádi pro Vás linku na vybraném čísle zřídíme.
Telefonní linky na výběr:
- Zelená linka (800 XXX XXX) – bezplatné číslo pro volání zákazníků
- Modrá linka (810 XXX XXX, 844 XXX XXX) – náklady na volání sdílí volající a zadavatel
- Bílá linka (848 XXX XXX, 840 XXX XXX, 841 XXX XXX, 842 XXX XXX, 12XXX, 14XXX) – dobře zapamatovatelné univerzální číslo, platí volající
- Pražská linka (226 80X XXX) – dobře zapamatovatelné číslo, platí volající
- Brněnská linka (511 19X XXX) – dobře zapamatovatelné číslo, platí volající
Automatické přiřazení hovorů, živá operátorka, živá asistentka - na míru Vašim potřebám
Váš hovor bude zodpovězen, jako by volající volal přímo do Vaší společnosti a Vašim pracovníkům. Budeme postupovat přesně podle Vašeho zadání. Dle Vámi vybraného telefonního čísla dojde k automatickému přiřazení linky směrem k proškoleným operátorům. Samozřejmostí je představení se volajícímu dle Vašeho zadání.
Okamžité záznamy hovoru, Reporty hovoru dle Vašeho přání
Vzkaz zaznamenáme ihned po ukončení hovoru do portálu Asistentka24.cz, kam se budete mít možnost přihlásit pod Vašimi přístupovými údaji. Informace o příchozím hovoru bude zároveň poslána na Váš zaregistrovaný email. V případě Vašeho zájmu Vám můžeme tyto informace podávat i telefonicky nebo formou SMS. Nemusíte se tak obávat, že byste o hovoru nebyli včas informování. Kromě informovaní o hovoru na Váš email, telefon a do portálu Asistentka24.cz pro Vás můžeme zpracovávat přehledy hovorů ve Vámi zvolené frekvenci.
FIREMNÍ RECEPCE | CALL CENTRUM | KONTAKTNÍ CALL CENTRUM | |
Měsíční cena - platba na kvartál / rok | 690 Kč / 560 Kč | 1990 Kč / 1790 Kč | individuální cena |
Počet hovorů / den | do 10 | do 30 | nad 30 |
Firemní pozdrav | ano | ano | ano |
Živá asistentka / operátorka | ano | ano | ano |
Vystupování jménem klienta | ano | ano | ano |
Pražská / Brněnská linka | v ceně | v ceně | v ceně |
Linka 800 | za poplatek | za poplatek | za poplatek |
Informování o hovoru - email | v ceně | v ceně | v ceně |
Bonus - příjem zásilek (Praha) | v ceně | v ceně | v ceně |
Zaškolení do produktu / služby | základní (manuál) | základní (manuál) | individuální |
Možnost firemní hlášky s výběrem hlasu | za poplatek 10.000 Kč | za poplatek 10.000 Kč | za poplatek 10.000 Kč |
Směny | dle provozní doby SIDLOPROFIRMY.CZ | dle provozní doby SIDLOPROFIRMY.CZ | 24 hodin denně, více operátorů |
Možnost napojení na CRM systém klienta | ne | ne | ano |
* Uvedené ceny jsou bez DPH (21%)
Naší prioritou je kvalitní hovor s výsledkem, maximální péčí a kvalitou. Rádi budeme Vaším partnerem i v telemarketingu.