kurz USD EUR 25,165
 
Poskytnutí poštovní doručovací adresy v Praze pro zveřejnění a příjem poštovních a kurýrních zásilek. Vhodné např. pro eshopy a začínající projekty

Často kladené dotazy

Nenašli jste odpověď? Kontaktujte nás »

 
Jaký je postup získání nového sídla nebo místa podnikání?

Navrhněte termín pro osobní setkání, pokusíme se maximálně přizpůsobit. K podpisu smlouvy budeme od Vás kromě zakladatelské listiny potřebovat občanský průkaz osoby, která podepisuje smlouvu. Smlouvu smí podepsat statutární orgán, případně jiná osoba pouze na základě plné moci.

Je možné vše vyřešit na dálku?

Pokud se rozhodnete pro řešení "na dálku", požádáme Vás o poslání Vašeho IČ pro vytvoření náhledu smlouvy a Obchodních podmínek a o následné vytištění a vyplnění smlouvy a podepsání a poslání na adresu SIDLOPROFIRMY.CZ, Pobřežní 370/4, Praha 8, 180 00 spolu s kopií OP.  Platbu v tomto případě prosím zašlete na účet uvedený ve smlouvě: 5113971607/4000, variabilní symbol: Vaše číslo smlouvy. Souhlas s umístěním sídla a výpis z katastru nemovitostí Vám po připsání částky na náš účet a podpisu smlouvy a VOP zašleme podepsané poštou.

Splňuje sídlo u vás zákonné požadavky?

Ano, všechny tyto body splňujeme:

  • zajistit v sídle společnosti přebírání písemností zasílaných na adresu společnosti
  • prokázat vlastnické či jiné užívací právo k prostorám, v nichž je umístěno sídlo společnosti
  • viditelně označit sídlo své firmy názvem společnosti, včetně jejího IČ
  • zajistit v sídle kontakt společnosti s veřejností a státními orgány

Jak rychle mi sídlo / místo podnikání poskytnete?

Prahu 10 a Prahu 8 nabízíme na počkání s vyřízením do 15 minut. Kontaktujte nás prosím a my vše připravíme - office@sidloprofirmy.cz, 800 300 800

Jak funguje přebírání poštovních zásilek?

Poštovní zásilka je zaevidována v informačním systému u Vašeho profilu. Předem dohodnutým způsobemje klientovy doručeno avízo o doručené zásilce s uvedením odesílatele, druhu a datu doručení zásilky, dále následuje předání či přeposlání.

Jaké jsou platební podmínky?

Platba se hradí 4x ročně vždy předem na období 3 měsíců dopředu. Při jednorázové platbě na 12 měsíců předem získáte slevu.  Služby jsou fakturovány měsíc předem vždy na nové období a jejich splatnost je 10 dnů. 1. platba je splatná při uzavření smlouvy.

Jakou slevu kromě zvýhodnění ceny při roční platbě mi můžete nabídnout?

Hledáte-li sídlo pro více společností, nabízíme akci 3+1. Poskytneme Vás sídlo s platbou na rok a čtvrté sídlo budete mít zdarma. Při roční platbě sídla získáte jako poděkování kromě slevy i předplatné časopisu Forbes na 6 měsíců zdarma.

Chci si nechat poštu pravidelně k sobě přeposílat, je to možné?

Našim klientům zajišťujeme přeposílání doručených zásilek na vyžádání ČP, PPL, DHL, FedEX nebo Messenger. Cena je vy výši zasílacích nákladů dle vyučtování České pošty nebo jiného přepravce a manipulačního poplatku:

  • Manipulační poplatek za zásilku do velikosti obálky A5: 10 Kč, do velikosti A4: 20 Kč
  • Maninulační poplatek za zásilku nad velikost obálky A4: cena na dotaz
  • Maninulační poplatek za balík do hmotnosti 2,5 kg (standardni rozměry dle Obchodních podmínek) - 200 CZK
  • Maninulační poplatek za balík o hmotnosti 2,5-5 kg (standardni rozměry dle Obchodních podmínek) - 300 CZK

Mohu změnít platbu kvartální na roční a naopak?

Ano, kdykoli je možné zažádat o změnu fakturačního období, požadavek bude obratem vyřízen a nová faktura již bude dle požadovaného fakturačního období. 

Nemohu najít fakturu na nové období, kde ji případně najdu?

Po přihlášení do Vašeho profilu na portálu ASISTENTKA24.CZ naleznete všechny faktury v sekci FAKTURY. Je možné si je stáhnout a zároveň sledovat jejich stav (uhrazeno x neuhrazeno).

Mohu si u vás pronajmout místnost pro jednání?

Ke krátkodobému pronájmu našim klientům nabízíme 2 jednací místnosti s internetovým připojením WiFi, velkou LCD obrazovkou, kde si naši klienti mohou pouštět prezentaci se svým logem či obrazovku připojit k notebooku. Dále je vybavena moderním projektorem s plátnem, samoobslužným úsekem (nápoje Cappy juice, Cola, čaje Dilham, voda, café Dolce Gusto) - občerstvení je v ceně pronájmu (pro delší jednání lze zajistit catering) a stejně tak možnost obsluhy našimi asistentkami, uvedení Vás a Vašich návštěv v recepci, možnost kopírování a tisku, možnost parkování přímo ve dvoře naší budovy (nutné potvrdit předem). Naše místnosti jsou 6 místné a 10 místné. Jednací místnost lze vždy domluvit operativně, například hodinu předem zavolat nebo poslat poptávku prostřednictvím aplikace asistenta24.cz. Co se týká pronájmu prostor pro až 6 osob, ceny jsou 350 Kč za 1. hodinu (navíc 1. Hodinu máte jako klient sídla 1x měsíčně zdarma) a každá další hodina je 250 Kč, viz ZDE, u větší jednací místnosti pro až 10 osob 450 Kč, každá další hodina 350 Kč Naši klienti služby sídla mají 3 hodiny měsíčně pronájem zdarma. AKCE !!!!!  1.hodina ZDARMA za podmínky pronájmu místnosti alespoň na 2 hodiny.

Nevyužil jsem sídlo / místo podníkání, mohu jen tak přestat platit a tím smlouvu ukončit?

I v tomto případě je potřeba podat výpověď smlouvy. Smlouvu je možné ukončit pouze písemnou dohodou obou stran nebo výpovědí jedné strany se standardní výpovědní lhůtou.

Máte nějaké aktivační poplatky při zřízení služby poskytnutí sídla?

U nás neplatíte žádné aktivační poplatky.

Nemělo by se datum poskytnutí sídla počítat až od doby, kdy bude sídlo zapsáno v obchodním rejstříku?

Začátek sídla je vázaný na podpis smlouvy a zároveň úhradu a na základě těchto dvou faktorů klientům předáváme souhlas s umístěním sídla nebo místa podnikání. Pokud potřebujete souhlas s umístěním sídla používat až později, ale chcete si již souhlas s umístěním převzít dříve, můžeme Vám jej předat, ovšem s dovětkem, že souhlas bude platný až od pozdějšího data.

Jsou nějaké poplatky, pokud používám službu více než nadprůměr základního objemu?

Objem poskytovaných služeb může být snížen vždy od data překročení standardního objemu ve sledovaném období, a to do konce tohoto období. Sledované období odpovídá jednomu kalendářnímu měsíci u všech starších i aktuálních uživatelů služby. Službu Vám však v takovém případě ani nepřerušíme, ani Vám služby nad obvyklý rámec nezpoplatníme. Cílem těchto opatření je zlepšit a zkvalitnit službu Vám, jakožto zákazníkovi - umožnit Vám kvalitní službu bez dalších nákladů. V současnosti však naše společnost žádná přímá opatření tohoto druhu neuplatňuje. 

SÍDLO PRO FIRMY
RYCHLÉ KONTAKY
7 DNÍ V TÝDNU

Pobřežní ulice
186 00 Praha 8-Karlin

  000 000 000

SÍDLO PRO FIRMY
RYCHLÉ KONTAKTY
7 DNÍ V TÝDNU

Pobřežní ulice
186 00 Praha 8-Karlin