Poskytnutí poštovní doručovací adresy v Praze pro zveřejnění a příjem poštovních a kurýrních zásilek. Vhodné např. pro eshopy a začínající projekty
PLNĚ ZAŘÍZENÁ VIRTUÁLNÍ KANCELÁŘ A JEDNACÍ PROSTORY K PRONÁJMU V PRAZE
Plně zařízené a klimatizované zasedací prostory v Praze k pronájmu 7 dní v týdnu.
Krátkodobý hodinový pronájem jednacích místností v centru Prahy.
Klientům virtuální kanceláře, ale i všem ostatním klientům nabízíme na adrese naší centrály na Rohanském nábřeží (naproti novému administrativně obchodním centrum River City Prague) ke krátkodobému hodinovému pronájmu plně klimatizované jednací místnosti pro vyřizování obchodních schůzek, prezentací, školení nebo jednání s úřady. Tyto služby virtuální kanceláře jsou určeny jak pro nové, dynamické společnosti, jež se nechtějí vázat na jednu lokalitu a nestíhají si vést vlastní kancelář, kterou však pro chod své firmy potřebují tak i pro profesinály jednotlivce jako jsou advokáti, účetní, překladatelé, kreativci, programátoři a řada dalších profesí.
Pro naše klienty užívající službu sídla nebo místa podnikání platí nabídka 3 hodin pronájmu 4-místné zasedací místnosti měsíčně v ceně.
Business Lounge s bezplatným občerstvením
Pro zpříjemnění jednání je k dispozici samoobslužný Business Lounge s bezplatným občerstvením. Na výběr máte druhy kávy Grand Cru Nespresso, džusy, Coca Cola, čaje Ronnefeldt nebo pramenitá ledovcová voda z Islandu. Pro delší jednání, prezentace nebo školení můžeme na vyžádání zajistit catering a stejně tak obsluhu našimi asistentkami, uvedení Vás a Vašich návštěv v recepci vč. možnosti kopírování a tisku. V Business Lounge je bezplatně k dispozici notebook a multifunkční tiskárna s bezplatným tiskem podkladů pro jednání.
Plně vybavené a klimatizované jednací prostory k pronájmu
Jednací místnost pro 6 osob |
Jednací místnost pro 4 osoby |
Cena pronájmu:Hodinová sazba pronájmu: 250 Kč vč. DPH
|
Cena pronájmu:Hodinová sazba pronájmu: 200 Kč vč. DPH
|
.
Dispoziční řešení jednací místnosti: |
Dispoziční řešení jednací místnosti: |
Vybavení zasedací místnosti:
Kvalita prostor: A+ |
Vybavení zasedací místnosti:
Kvalita prostor: A+ |
Služby virtuální kanceláře zajištěné asistentkou:
|
Služby virtuální kanceláře zajištěné asistentkou:
|
Pro rezervaci volejte zdarma 800 000 000 |
Pro rezervaci volejte zdarma 800 000 000 |
Informace ke službě pronájmu jednacích prostor "virtuální kanceláře" v Praze:
Pronájem je možný pondělí až pátek v provozní době centra. Mimo tuto dobu po předchozí domluvě za základní cenu + 100% příplatek (mimo provozní dobu nelze čerpat 1 hodinu pronájmu zdarma).
Pronájem je účtován na hodinové bázi po blocích 60 minut a je splatný před započetím pronájmu.
V ceně pronájmu jednací místnosti je konzumace kávy, čaje a pramenité vody zdarma pro Vás a Vaše hosty. Ostatní občerstvení a catering je možné domluvit za úhradu. Kontaktujte nás pro více informací!
Výhody virtuální kanceláře v Praze
Provoz společnosti často obnáší složitou administrativní činnost, jako je evidence korespondence, telefonické spojení s klientelou a samozřejmě kancelářské prostory, ve kterých mohou probíhat obchodní setkání.
Ne každá firma však má v rozpočtu dostatek financí, aby si mohla dopřát kvalitní kancelářské služby a platit administrativní pracovníky. Jedná se zejména o společnosti, které začínají se svou činností.
V takových případech je výhodné využít služby Virtuální kanceláře, které obnášejí poskytování sídel společnosti a zajišťování kompletních administrativních služeb včetně kontaktu s úřady a klienty.
STRATEGICKÁ POLOHA A PARKOVÁNÍ
Parkování je zajištěnou v garáži našeho business centra (nutné potvrdit předem), možné zajistit vždy pro 1 automobil na daný pronájem nebo je možné snadné parkování před domem s hodinovou sazbou 20 Kč na hodinu. Pokud pojedete metrem, naše business centrum se nachází cca. 200 m od stanice Metra trasy B "Křižíkova". Vstup do budovy a kanceláře je bezbariérový s moderním výtahem.
OKOLÍ KANCELÁŘE NA ROHANSKÉM NÁBŘEŽÍ
Outsourcing administrativních činností prostřednictvím zázemí virtuální kanceláře
Virtuální kancelář není jen pronájem jednacích prostor, ale hlavně široké spektrum služeb pro podnikání jako je zajištění příjmu a odesílání korespondence, telefonické služby a zakládání doručených dokumentů do PC, provoz internetových stránek, díky nimž mohou společnosti dostat úplně jiný rozměr, jelikož prezentace na Internetu v dnešní době přináší větší spektrum klientely.
Služby osobní asistentky na telefonu
S pronájmem sídla společnosti a využíváním virtuální kanceláře také souvisí zřízení osobní telefonní linky, o kterou se starají vyškolení pracovníci. Tím odpadají situace, při kterých kvůli vysoké pracovní vytíženosti podnikatelé nestíhají kontaktovat své klienty. Další, kdo služby virtuální kanceláře společnosti ocení, jsou lidé, kteří jezdí po celém světě a podstupují tím riziko, že zmeškají důležitý pracovní telefonát nebo korespondenci.